Stovyklos vadovai

Dovilė Genutytė – Katarskienė 30 m. (stovyklų organizatorė)

  • Stovyklų vadovė, programos koordinatorė
  • Psichologė, privati praktika
  • Grupinės psichoterapijos studentė
  • Savanorystės patirtis paramos fonde “Jaunimo linija”

Būnant stovykloje supranti, kad ankstesnis gyvenimas, darbai ir kiti rūpesčiai tarsi nebeegzistuoja, jie išnyksta. Kuri gyvenimą “čia ir dabar”: galvoji, kada ČIA eisi valgyti, kada ČIA eisi miegoti, supranti, kad DABAR turi priimti iššūkį ir jį įveikti. Be to, buvimas tarp stovyklos bendraminčių leidžia geriau pažinti save, suprasti ko bijai, sužinoti, kas tave žavi. Stovykla – tarsi neformali mokykla, kurioje mokomasi prisitaikyti prie skirtingų žmonių, spręsti konfliktus, prisiimti atsakomybę už savo veiksmus, bendradarbiauti su kitais.
Stovyklose man svarbu, kad vaikai galėtų mokytis iš savo patirties. Taip pat man svarbu su vaikais užmegzti pasitikėjimu paremtą kontaktą. Tuomet vaikai gali jaustis savimi, būti spontaniški, kūrybiški ir drįstantys išbandyti naujoves.

Daugiau apie mane – www.genutyte.lt

Maryna Shevchuk, 23 m.

  • Bachelor academic degree in filology and journalistic
  • The head of educational service of all- Ukrainian public organisation “ФРІ”
  • The member of debates club in Ukraine
  • The ex-member of Ukrainian scout organisation ” ПЛАСТ”
  • Member of Erasmus EVS in Lithuania

Just working and communication with children help me to keep my body and thoughts in good form. Together with children I’m learning too much new things and trying to explain for younger generation how new skills and knowledges can be useful and practical in life. Children it’s huge source of new progressive thoughts which we can support and trying to put them in right way for realization. So I am going to hear all new ideas, I wanna sharing my experience and give possibly for children to introduces themselves. Looking forward to productive and fun camp!!!

Milda Lukoševičiūtė 33 m.

  •  Tarptautinės ir vietinės savanorystės projektų/programų koordinatorė
  • Vedu mokymus ilgalaikę tarptautinę savanorystę atliekantiems jaunuoliams ir juos priimančioms organizacijoms
  • Žygeivė

Su jaunuoliais dirbu 13 metų įvairiausiuose kontekstuose – nuo individualios mentorystės, darbo su ilgalaikėmis grupėmis iki renginių organizavimo kartu. Man labiausiai patinka stebėti didžiųjų jaunuolių atradimų apie save ir pasaulį džiaugsmą, kopimą per vidinius kalnus – įsitikinimus, klaidingą savęs įsivaizdavimą, kuomet laisvėja ir tikrėja santykis su aplinka ir savimi.  Galbūt todėl labiausiai vertinu patyriminę metodiką gamtoje – pasiekti savo ribas ir atpažinti vidinį vyksmą tikruose potyriuose – šalčio, nepatogumo, nuovargio, gamtos gaivališkumo fone. O darbas su grupe – nuostabus būdas pamatyti save ir kitą, mokytis būti kartu ir išlikti savimi. Kiekvienas išgyventas procesas kartu yra nuolatinis mokymasis man pačiai, nuolatinis tėkmės pojūtis!

Fallon Manhanga, 25 (Zimbabwe)

  • Pursuing a Master’s in Structural and Building Products
  • Language and Training Manager at Planas Chuliganas
  • Head of Aurochs KTU (bridge building club)
  • KTU Student Ambassador
  • Language teacher

I could be a jack of all trades, but there’s only 24 hours in the day! 😉 I’ve worked with children for a few years now, and it’s been one of my most fulfilling experiences. I believe we can learn from anyone of any age, and what better way than a camp. Not only do we practice language, but we have fun playing brain cultivating games, exchanging culture, attaining new information and improving our social skills.
I enjoy communicating with children; I’m adventurous and always ready to try something new. I enjoy board games and just about anything that gets my brain ticking. I love nature and have definitely fallen in love with Lithuania’s. It will be awesome to see you in the camps!

Andrius Katarskis 33 m. (stovyklų organizatorius)

  • Esu psichologas, geštalto terapijos praktikas
  • Turiu 10 metų darbo su jaunimu ir vaikais patirtį
  • Esu organizavęs apie 30 stovyklų
  • Nuolatos vedu mokymus jaunimo grupėms ir dirbantiems su jaunimu.

Dirbdamas su jaunimu džiaugiuosi, kai galiu tapti pirmų bandymų liudininku: pirmo susėdimo ratu, pirmo susipykimo ir pokalbio apie tai, pirmo karto, kai bandoma susidurti su savo baime. Savo vaidmenį matau kaip bendrakeleivio, kuris gali padėti tų pirmų kartų neišsigąsti ir suprasti kas vyksta.

Stovyklose dirbu jau devyni metai. Kuris laikas norėjosi padaryti stovyklą, kur pagrindinis akcentas būtų ne tik linksmai praleistas laikas, tačiau ir mokymasis iš patirties. Tikiu, kad stovykla gali tapti santykių laboratorija, kur jaunas žmogus su nuoširdžiu palaikymu gali atradinėti, mokytis ir linksmintis.

Pats esu sveikatos psichologas, geštalto psichoterapijos praktikas. Daugiau apie mane iš profesinės pusės galite sužinoti www.trinus.lt

Mantė Surgautaitė, 23 m.

  • Psichologijos bakalauras Vilniaus Universitete.
  • Dirbu Vilniaus Antakalnio  progimnazijoje su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių.
  • Be galo mėgstu teatro, kino ir šokio meną.

 

Stovykla man yra labai įdomi ir suartinanti vieta, kurioje persipina įvairiausi potyriai. Vaikai,  patekę į ją, iš nepažįstamųjų patampa artimiausiais sielos draugais. Vasara, vanduo, saulė, vėjas, laukai, įvairiausi kvapai, garsai, jausmai, žaidimai. Tuo stovyklos mane žavi, tarsi iš tokių paprastų dalykų sukuriama stebuklinga, ugdanti atmosfera. Atradimo džiaugsmas atsirandantis stovyklų metu moko siekti daugiau ir atkakliau.

Man itin patinka įvairūs stalo bei komandinai žaidimai. Tikiu, kad žaidimų metu galima įgyti svarbių įgūdžių, kaip antai, bendradarbiavimo, įsiklausymo, mąstymo, analizavimo, gebėjimo džiaugtis. To linkiu kiekvienam vaikui.

Susitiksime anglų kalbos stovyklose!

Indrė Steponavičiūtė-Kupčinskė, 26m.

  • Mokyklinės psichologijos magistras
  • Psichologijos bakalauras
  • Darbas vaikų dienos centre ir vasaros stovyklose
  • Darbas su vaikais, turinčiais psichikos sveikatos sutrikimus, naudojant meno terapijos metodus
  • Emocinės paramos teikimo patirtis savanoriaujant “Jaunimo linijoje”

Man dirbti su vaikais, reiškia nesustoti tobulėti, kurti, jausti prasmę. Nuoširdžiai manau, kad pažinti vaikus, sukurti ryšį su jais ir padėti jiems atrasti savo stipriąsias puses yra ypač svarbu siekiant, kad jie užaugtų pasitikintys savimi, kūrybingi ir gebėtų būti laimingi.  Buvimas šio proceso dalimi man sukelia pačius nuostabiausius ir įsimintiniausius jausmus.

Vasaros stovykla yra būtent tas laikas, kai yra atitrūkstama nuo kasdienybės ir galima leistis į kūrybinį procesą, prisiminti žaidimo svarbą ir atrasti naujų bendraminčių, kurie gali likti draugais visą gyvenimą. Esu be galo pakylėta, jog turiu galimybę nuolat būti apsuptai jaunimo bei prisidėti prie šios stovyklos.

Susitiksime jojimo ir gamtos pažinimo stovykloje!

Ieva Butauskaitė, 24 m.

  • Baigiau Psichologijos bakalauro ir mokyklinės psichologijos magistro studijas;
  • Dvejus metus dirbu psichologe lopšelyje-darželyje.
  • Savanoriavau tarptautiniame projekte ,,Mind the mind“, vaikų globos namuose bei vaikų dienos centre.

Nuo pat paauglystės savanoriavau, dirbau aukle bei norėjau studijuoti psichologiją. Kontakto užmezgimas ir bendravimas su vaiku man visada teikė džiaugsmą ir atrodė prasminga. Juk jau vien pats kontaktas ir vaikui skiriamas dėmesys yra gydantis. Šiandien aš dirbu vaikų psichologe turėdama misiją ne tik padėti jau sunkumų turintiems, bet ir dirbti prevenciškai teikiant paramą, padrąsinant tuos, kurie galbūt mažiau savimi pasitiki, ne visada moka suvaldyti savo susierzinimą ar būti empatišku, o galbūt paprasčiausiai sunkiai sekasi susirasti draugų. Stovykla suteikia galimybę mokytis šių ir kitų dalykų saugioje aplinkoje, kur du vadovai skiria visą savo dėmesį grupės vaikams, kur galima klausti ir bandyti nebijant suklysti, nes visi čia mokosi kartu.

Susitiksime aktyvaus laisvalaikio ir dienos stovyklose!

Agnė Mišeikaitė 25 m. (stovyklų koordinatorė)

  • Psichologijos bakalauras
  • Sveikatos psichologijos magistras
  • Darbas su vaikais ir šeimomis ugdymo įstaigose
  • Darbas su jaunimu nevyriausybinėse organizacijose, tarptautiniuose projektuose ir vasaros stovyklose

Darbas su vaikais ir jaunimu mane paprasčiausiai žavi! Tam, kad suprastum vaikų kalbą, jų poreikius ar sunkumus – reikia pačiam nebijoti šiek tiek pabūti vaiku, žaisti, būti nerimtam ir paprasčiausiai tiesiog sugebėti džiaugtis akimirka, kurioje esi. Esu be galo laiminga, kad turiu galimybę ir šiais metais prisidėti prie Indiego stovyklų organizavimo bei padėti vaikams įveikti jų baimes, atskleisti talentus, susirasti naujų draugų ar tiesiog – smagiai praleisti laiką! Nekantrauju ir vėl drauge su vaikais leistis į šį nuostabų nuotykį!

Vaida Galkontaitė 27 m. (stovyklų koordinatorė)

  • Esu psichologė, pabaigusi bakalauro ir mokyklinės psichologijos magistro studijas;
  • Šeštus metus dirbu su vaikais ir jaunimu (stovyklos, darbas vaikų dienos centre ir pan.)
  • Aštuoneris metus savanoriauju bei vedu mokymus būsimiems savanoriams emocinės paramos tarnyboje “Jaunimo Linija”

Su vaikais ir jaunuoliais man gera, nes žaviuosi jų spontaniškumu, kūrybiškumu, gyvumu bei išmintimi. Mano kasdienis darbas susijęs su vaikais ir jaunimu, tad esu laiminga jį dirbdama, o vasaromis nuolat važiuoju į įvairias stovyklas. Stovyklų metu galiu pasidalinti savo patirtimi ir žiniomis, nes ne visada būti vaiku yra paprasta (kartais kyla nesuprantamų minčių, kartais baisu ką pagalvos kiti, o kartais sunku suprasti kas per jausmas gniaužia paširdžius). Vaikai su manimi taip pat dalinasi savo patirtimi ir žiniomis, nes juk būti suaugusiu irgi ne visuomet paprasta (ne visuomet atkreipi dėmesį kiek žiogas turi kojų, kaip gera juoktis iki ašarų, žaisti vandens karą, kurti tikrą ir nuoširdų tarpusavio ryšį). Po šio bendro nuotykio ir buvimo drauge, mums pasidaro lengviau būti tiesiog pačiu savimi.

Austėja Spaičytė, 25 m.

  • Mokyklinės psichologijos magistras.
  • Psichologijos bakalauras.
  • 6 metai savanoriaujant „Jaunimo linijoje“.
  • Patirtis vaikų vasaros stovyklose.
  • Darbas su ikimokyklinio amžiaus vaikais.
  • Projektinė veikla su vaikais ir paaugliais.

Šiemet penkti metai, kai džiaugiuosi, kad vasarą praleisiu stovyklaudama kartu su vaikais! Stovyklos metu visi kartu susikuriame savo mažą pasaulėlį, kur bendraujame, žaidžiame, kuriame, tačiau tuo pačiu mokomės bendradarbiauti, kurti santykį, spręsti konfliktus, ugdome drąsą ir savarankiškumą. Žaviuosi matydama, kaip vaikai per stovyklą paauga ir į namus išsiveža ne tik smagaus vasaros nuotykio prisiminimus, tačiau ir atradimus apie save, pastiprintas asmenines savybes. Nekantrauju susitikti ir vasarą pasipildyti mielais džiaugsmais!

Susitiksime jojimo ir gamtos pažinimo stovykloje!

Marko Burdzic 29 m.

What I have learned during working with youth is the importance of being patient and open, and also ready to learn from them. During my experience I learned how to deal with conflicts and give a constructive feedback. I am also able to help my target group to reflect on their own reactions and behavior and to lead evaluation/reflection. Beside this I’ve got some useful skills in communication, which are in my opinion very important for this kind of job. Some of them are self observation/awareness, tolerance, ability to initiate conversation, ability to listen and share feelings, understanding the need and influence of positive feedback….