Stovyklos vadovai

Andrius Katarskis 36 m. (stovyklų organizatorius)

  • Esu psichologas, geštalto terapijos praktikas;
  • Turiu 15 metų darbo su jaunimu ir vaikais patirtį;
  • Esu organizavęs apie 30 stovyklų;
  • Nuolatos vedu mokymus jaunimo grupėms ir dirbantiems su jaunimu.

Dirbdamas su jaunimu džiaugiuosi, kai galiu tapti pirmų bandymų liudininku: pirmo susėdimo ratu, pirmo susipykimo ir pokalbio apie tai, pirmo karto, kai bandoma susidurti su savo baime. Savo vaidmenį matau kaip bendrakeleivio, kuris gali padėti tų pirmų kartų neišsigąsti ir suprasti kas vyksta.

Stovyklose dirbu jau dvylika metų. Kuris laikas norėjosi padaryti stovyklą, kur pagrindinis akcentas būtų ne tik linksmai praleistas laikas, tačiau ir mokymasis iš patirties. Tikiu, kad stovykla gali tapti santykių laboratorija, kur jaunas žmogus su nuoširdžiu palaikymu gali atradinėti, mokytis ir linksmintis.

Pats esu sveikatos psichologas, geštalto psichoterapijos praktikas. Daugiau apie mane iš profesinės pusės galite sužinoti www.trinus.lt

Ieva Rimšaitė 30 m

• Stovyklauju nuo trečios klasės, kuomet pirmą kartą išvykau į skautų stovyklą.

• Esu socialinė darbuotoja, dirbu su vaikais ir jaunimu.

• Taip pat dirbu su atvykusiais tarptautiniais savanoriais Europos solidarumo korpuso programoje.

Patinka, kai su jaunuoliais stovyklose sukuriame kitokią atmosferą, rutiną, kurioje yra erdvės išbandyti ir naujus dalykus, ir senus, bet kitaip. Pavyzdžiui, kalbėtis daugiau ir atviriau, imtis atsakomybės, mažiau scrollinti, kai nėra ką veikti, ar stengtis įtikti ir būti kietu, atrasti ir išbandyti save naujose rolėse.

Nurdan Torun 27 m.

  • Vilnius Valdorf school english teacher
  • Studying Master of Non-Traditional Education system, Waldorf
  • Graduated with Primary School Education
  • European Solidarity Corps voluteer in Vilnius Valdorf school

 

I have interiorized taking a child wholly, focusing on each of their personality carefully, the sense of learning by doing, feeling, and expressing feelings while children are learning. Every 30 years, some jobs are disappeared and undreamt jobs are showing up. In this case, one of the most important things to give children is that reach out to their inner power for lifelong learning, and the ability to raise it, to the ability to catch the harmony and make their unique differences in their own way as unique human beings. I personally enjoy watching their behaviors toward adults and their peers. How big their problems or how important and such a big deal to fill a cup of sand to make a castle in summer, how excited they are to show their crafts, drawings, or their own songs and sing them to you.