Stovyklos vadovai

Andrius Katarskis 36 m. (stovyklų organizatorius)

  • Esu psichologas, geštalto terapijos praktikas;
  • Turiu 15 metų darbo su jaunimu ir vaikais patirtį;
  • Esu organizavęs apie 30 stovyklų;
  • Nuolatos vedu mokymus jaunimo grupėms ir dirbantiems su jaunimu.

Dirbdamas su jaunimu džiaugiuosi, kai galiu tapti pirmų bandymų liudininku: pirmo susėdimo ratu, pirmo susipykimo ir pokalbio apie tai, pirmo karto, kai bandoma susidurti su savo baime. Savo vaidmenį matau kaip bendrakeleivio, kuris gali padėti tų pirmų kartų neišsigąsti ir suprasti kas vyksta.

Stovyklose dirbu jau dvylika metų. Kuris laikas norėjosi padaryti stovyklą, kur pagrindinis akcentas būtų ne tik linksmai praleistas laikas, tačiau ir mokymasis iš patirties. Tikiu, kad stovykla gali tapti santykių laboratorija, kur jaunas žmogus su nuoširdžiu palaikymu gali atradinėti, mokytis ir linksmintis.

Pats esu sveikatos psichologas, geštalto psichoterapijos praktikas. Daugiau apie mane iš profesinės pusės galite sužinoti www.trinus.lt

Viktorija Ožogova 29 m

  • Esu psichologė, psichoterapeutė ir sąmoningumo (mindfulness) mokytoja

  • Beveik 10 metų gyvenau Anglijoje

  • Šiuo metu dirbu psichologe Vilniaus tarptautinėje mokykloje

  • Turiu ilgametę patirtį dirbant su vaikais ir suaugusiais, organizuojant renginius ir vedant grupinius užsiėmimus

Vienas iš mano pašaukimų yra darbas su žmonėmis. Prioritetą teikiu saugiai erdvei, kurioje būtų galima atsiverti, būti savimi ir rasti atsakymus į rūpimus klausimus. Esu įsitikinusi, kad mūsų protui ribų nėra, todėl skatinu jaunimą mąstyti plačiau ir nusimesti ribojančius įsitikinimus, kurie trukdo judėti į priekį.

Mėgstu dirbti kūrybiškai ir tikiu, kad įvairios išvykos ir stovyklos padeda geriau pažinti save, įgyti pasitikėjimo savimi ir užmegzti ilgalaikes draugystes. Jeigu manęs paklaustumėte, ko palinkėčiau stovyklos dalyviams, tai palinkėčiau smalsumo, drąsos leistis į nepamirštamus nuotykius ir buvimo šioje akimirkoje, nes iš to ir kuriasi gražiausi prisiminimai.

Nurdan Torun 27 m.

  • Vilnius Valdorf school english teacher
  • Studying Master of Non-Traditional Education system, Waldorf
  • Graduated with Primary School Education
  • European Solidarity Corps voluteer in Vilnius Valdorf school

 

I have interiorized taking a child wholly, focusing on each of their personality carefully, the sense of learning by doing, feeling, and expressing feelings while children are learning. Every 30 years, some jobs are disappeared and undreamt jobs are showing up. In this case, one of the most important things to give children is that reach out to their inner power for lifelong learning, and the ability to raise it, to the ability to catch the harmony and make their unique differences in their own way as unique human beings. I personally enjoy watching their behaviors toward adults and their peers. How big their problems or how important and such a big deal to fill a cup of sand to make a castle in summer, how excited they are to show their crafts, drawings, or their own songs and sing them to you.

Neda Ganseravičiūtė 18 m.

Esu komunikabili, nuoširdi, atvira, draugiška, pareiginga, tvarkinga, sąžininga, kūribinga. Labai myliu vaikus ir mėgstu užsiimti su jais. Jau seniai svajoju apie darbą stovykloje. Manau, jog tai nuostabius prisiminimus ir puikią patirtį atnešanti veikla.  Labai džiaugiuosi galėdama įsitraukti į šią veiklą, įgyti patirties šioje strityje ir kartu kurti gražias bei įsimintinas gyvenimo akimirkas.

  • Indiego stovyklų savanorė