Stovyklos vadovai

Andrius Katarskis 36 m. (stovyklų organizatorius)

  • Esu psichologas, geštalto terapijos praktikas;
  • Turiu 15 metų darbo su jaunimu ir vaikais patirtį;
  • Esu organizavęs apie 30 stovyklų;
  • Nuolatos vedu mokymus jaunimo grupėms ir dirbantiems su jaunimu.

Dirbdamas su jaunimu džiaugiuosi, kai galiu tapti pirmų bandymų liudininku: pirmo susėdimo ratu, pirmo susipykimo ir pokalbio apie tai, pirmo karto, kai bandoma susidurti su savo baime. Savo vaidmenį matau kaip bendrakeleivio, kuris gali padėti tų pirmų kartų neišsigąsti ir suprasti kas vyksta.

Stovyklose dirbu jau dvylika metų. Kuris laikas norėjosi padaryti stovyklą, kur pagrindinis akcentas būtų ne tik linksmai praleistas laikas, tačiau ir mokymasis iš patirties. Tikiu, kad stovykla gali tapti santykių laboratorija, kur jaunas žmogus su nuoširdžiu palaikymu gali atradinėti, mokytis ir linksmintis.

Pats esu sveikatos psichologas, geštalto psichoterapijos praktikas. Daugiau apie mane iš profesinės pusės galite sužinoti www.trinus.lt

Shura Gozalova 24m

  • Studying master’s degree in Educational Management;
  • Bachelor’s degree in English Language and Literature;
  • For four years, I worked as an ESL instructor at language schools;
  • Currently employed as an English teacher at a kindergarten in Lithuania.

I’m really looking forward to becoming a part of this summer camp. I am sure that each teen will discover a new interest for something they are truly passionate about, as well as acquire and develop numerous lifelong skills such as leadership, communication, creativity, and so on. I’m honored to be their guide and friend on this short but unforgettable voyage. Each teenager has special abilities and ways of thinking that distinguish them from their peers. They all improve their social awareness by exchanging more ideas and views. I also believe that children grow significantly when they are forced to live alone and discover their own resources apart from their parents.

Paulina Pociūtė 23m.

  • Esu baigusi sveikatos psichologijos bakalauro studijas LSMU, dabar studijuoju klinikinės – sveikatos psichologijos magistrantūros studijose;
  • Dirbu psichologo asistento darbą lopšelyje-darželyje “Varpelis”;
  • Turiu darbo vaikų stovyklose ir komandos formavimo mokymų paaugliams patirties;
  • Turiu ilgametę atlikėjos ir renginių organizavimo patirtį, kuri man padeda organizuotai ir kūrybiškai priimti sprendimus.

Turbūt vienas svarbiausių dalykų man ryšio kūrimas žmogumi, o ypač jei tas žmogus vis dar besiformuojantis savo asmenybę ir savęs ieškantis vaikas ar paauglys. Vaikų stovyklose mezgant kontaktą atsiskleidžia tos (visada!) unikalios vaikų asmenybės, mezgasi draugystės, ryškėja atvirumas ir krenta žemyn šarvai, kuriuose dažnai gyvena užsimaskavę paaugliai. Smagu būti šalia ir stebėti juos laisvus, reiškiančius savo nuomonę, besidžiaugiančius ir atrandančius. Atrandančius nors dalį, ar mažą dalelytę tikrojo savęs, kuriančius naujas idėjas, padedančius kitam, nebijančius priimti iššūkio ir savo jausmų. Stengiuosi viso šio proceso metu būti šalia, padėti suprasti ir įprasminti kiekvieno iš jų unikalumą ir individualumą, įtvirtinti, kad tiek, kiek jų yra, pilnai užtenka. Susitikime Indiego stovyklose ir eikime pirmais savęs pažinimo žingsneliais kartu.

Rūta Jocytė 23m.

  • Baigiau Sveikatos psichologijos bakalaurą, o šiuo metu studijuoju Klinikinės – sveikatos psichologijos magistrą;
  • Savanoriavau vaikų linijoje ir įvairiuose nevyriausybinėse organizacijos, nuolat dirbu su jaunimu;
  • Baigiau dailės mokyklą, ten pamiltas kūrybiškumas manęs neapleidžia iki šiol;
  • Turiu patirties vaikų stovyklose, jų organizavime;
  • Šiuo metu dirbu psichologijos mokytoja, kitoje įstaigoje užimu psichologės asistentės pareigas ir laisvu laiku vedu edukacijas Diabusas organizacijoje.

Kiek save pamenu, visuomet sukausi veikloje, kurioje galiu būti
greta vaikų, nes jų pasaulis visiškai kitoks. Į jį pažvelgę, galime
pamatyti daug nuostabių dalykų: per vakarą stovykloje užgimstančias
nuoširdžiausias draugystes, meilę menams, bendro tikslo siekį,
išryškėjantį vaikų žingeidumą, unikalumą, norą būti pripažintiems,
vien už tai, kad jie yra.
Panašiu požiūriu ir dirbu – kiekvienas vaikas išskirtinis,
ypatingas ir geriausias ten, kuris jis pats toks jaučiasi. Juk visi
žino savo vietą pasaulyje, tik retkarčiais turime padėti pažiūrėti
tinkama kryptimi. Ir visai nesvarbu, kokio amžiaus bičiuliai atvažiuos
praleisti smagiausių vasaros dienų Indiego stovyklose – nuo pirmojo
nedrąsaus pasisveikinimo iki taip visų laukiamos diskotekos – su
visais rasime bendrą kalbą.

Erika Paulikaitė 23m.

  • Esu baigusi psichologijos bakalaurą Lietuvos sveikatos mokslų universitete ir šiuo metu žinias gilinu magistro studijose;
  • Dirbu LSMUG pradinių klasių mokykloje psichologe asistente;
  • Turiu vaikų stovyklų vadovės, jaunimo komandos formavimo mokymų lektorės ir būrelių mokytojos patirties;
  • 3m. aktyviai savanoriavau Vaikų linijos organizacijoje.

Vis dar atmintyje sukasi mano pirmasis pabandymas užimti vadovės pareigas vaikų stovykloje. Stipriausias prisiminimas – gyvas ryšys su vaikais. Man yra labai gera, kai pajauti, kad pavyko susidraugauti. Manau, kad lygiai taip pat vaikams stovykla yra apie draugystę, naujų draugų radimą, savęs pažinimą būnant bendrystėje su kitais. Visų veiklų ir tarpų tarp jų esmė yra, kaip patenkinti savo pritapimo, ryšio mezgimo poreikį. Tad manau, kad vaikui tinkamiausia vieta pajusti save, sužinoti, kas jam patinka ir nepatinka būnant būryje kitų vaikų, yra stovyklos. Aš jaučiuosi labai dėkinga, kad galiu būti šių draugysčių dalimi, kartu išgyventi visus stovyklos metu ištikusius sunkumus ir smagumus.

Diana Karlauskaitė 23m.

  • Psichologijos bakalauras;
  • Praktika vedant įvairius užsiėmimus vaikams ir paaugliams;
  • Laisvalaikiu užsiimu teatru, įvairiais rankdarbiais, piešimu, 8 m. lankiau karatė.

Džiaugiuosi prisijungusi prie Indiego komandos ir nekantrauju prisidėti prie stovyklų dalyvių naudingo ir smagaus vasaros nuotykio. Užsiėmimų metu stengiuosi, kad visi ne tik smagiai praleistų laiką, bet ir sužinotų kažką naujo apie save bei kitus – tikiu, kad visi esam lygiaverčiai komandos nariai ir galim vieni iš kitų mokytis. Ir, žinoma, labai džiaugiuosi galėdama stebėti ir prisidėti prie vaikų susibendravimo, vaizduotės pasitelkimo užduotims, komforto zonos palikimo ir savo akiračio praplėtimo.